טיפים עיקריים לאיזון בין עבודה לפנאי

לעיתים קרובות אני נתקלת בעובדים שחשים שלא מעריכים אותם או שלא מרוצים מהם …וכשאני מתחילה לאבחן את העסק/הארגון ומשוחחת עם המנהל הישיר שלו מתברר שמדובר בעובד מאוד מוערך ואף מרוצים מאוד מעבודתו . אז מה השתבש? למה יש פער בין הרגשת העובד לבין המנהל ? התשובה מאוד פשוטה לא מספיק מתקשרים אחד עם השני ! המנהל לא מתקשר עם העובד ולא מעביר לו את המסר שהוא מרוצה מעבודתו ועובד מניח הנחות ללא כל תקשורת או שיחה עם הממונה עליו . אז מה עושים ? פשוט מאוד תקשרו עם העובדים שלכם ידעו אותם על כך שאתם מרוצים מעבודתם ואף תהיו ספציפיים ממה אתם מרוצים ..כל אחד מאיתנו רוצה לקבל מילה טובה לא רק מה לא עשינו בסדר. ואז תראו את שינוי בעובד
שבוע נפלא לכולם !